Το "μονοπάτι του κέρδους" στον Αλογομούρη καθημερινά!


Το "μονοπάτι του κέρδους" στον Αλογομούρη καθημερινά!


Απο σήμερα 24 Μαρτίου ξεκίνησε η συνεργασία μου με την σελίδα του Αλογομούρη http://alogomouris.blogspot.com/
Καθημερινά θα μπορείτε ακολουθώντας το θρυλικό "μονοπάτι του κέρδους" να βρίσκετε ενδιαφέρουσες προτάσεις για πονταρίσματα, αλλά και αρθρογραφία που θα τσακίζει κόκκαλα! Τα "ακραία στοιχηματικά φαινόμενα" μαζί με το ποντάρισμα στον ΟΠΑΠ καθημερινά στην σελίδα του Αλογομούρη http://alogomouris.blogspot.com/


Κουμάρι : Ο τζόγος, το τυχερό παίγνιο. Βέβαια το κουμάρι δεν παραπέμπει σε avantgarde καταστάσεις ενός ναού στο Μονακό, ούτε καν σε Πάρνηθα, και ταιριάζει σε άτομα low level, παρακάτω και από έναν απλώς άξεστο τζογαδόρο. Το κουμάρι είναι πιο underground και παρακμή. πηγή πληροφοριών slang.gr

02 Φεβρουαρίου 2011

Νίκη - πρόκριση για Κοντρέρας και κόσµο

 

Κρατάει το μηδέν και περνάει

Με βασικό του στόχο να κρατήσει το μηδέν στην άμυνα ο ΠΑΟΚ είναι έτοιμος για τον επαναληπτικό προημιτελικό Κυπέλλου με τον Ολυμπιακό. Οι παίκτες του Δικεφάλου δηλώνουν αποφασισμένοι να χαρίσουν την πρόκριση στον κόσμο της ομάδας, αλλά και στον συμπαίκτη τους, Πάμπλο Κοντρέρας, ο οποίος πολύ πρόσφατα έχασε τον πατέρα του.
Αμέσως μετά το ντέρμπι με τον Αρη ο Κοντρέρας αναχώρησε για τη Χιλή προκειμένου να βρεθεί κοντά στην οικογένειά του και όλοι οι συμπαίκτες του στον ΠΑΟΚ θέλουν να του κάνουν ένα μεγάλο δώρο. Και τι καλύτερο από την πρόκριση στα ημιτελικά του Κυπέλλου.
Με το 1-1 του πρώτου αγώνα στο Καραϊσκάκη, ο ΠΑΟΚ αναμένεται να έχει αμυντικό προσανατολισμό στη συγκεκριμένη αναμέτρηση, καθώς πρώτα απ` όλα αυτό που τον ενδιαφέρει είναι να περιορίσει τα ατού του Ολυμπιακού να μη δεχθεί γκολ. Σε περίπτωση που καταφέρει κάτι τέτοιο, άλλωστε, έχει εξασφαλίσει και την πρόκριση.
Ο Μάκης Χάβος προσανατολίζεται σε σύστημα 4-4-1-1, με τον Σαβίνι να παίρνει τη θέση του Κοντρέρας. Ο Χαλκιάς θα κάτσει κάτω από τα δοκάρια, ενώ οι Σνάουτσνερ, Τσιρίλο, Σαβίνι και Λίνο θα συνθέσουν την αμυντική τετράδα.
Δεξιά θα παίξει ο Βιεϊρίνια, αριστερά ο Τσουκαλάς και οι Ίβιτς - Γκαρσία στον άξονα. Στην επίθεση θα αγωνιστούν, Σαλπιγγίδης και Αθανασιάδης.

Ντέρμπι… αποδείξεων!

ΑΕΚ και Παναθηναϊκός κοντράρονται με «έπαθλο» την πρόκριση στα ημιτελικά του Κυπέλλου Ελλάδας και το sday.gr εξηγεί γιατί οι δυο ομάδες είναι αποφασισμένες για… αποδείξεις!
ΑΕΚ
Η «Ενωση» έχει πάρει φέτος όλα τα ντέρμπι. Θυμίζουμε ότι επικράτησε 1-0 επί των Παναθηναϊκού και Ολυμπιακού στο πρωτάθλημα και, μετά τη νίκη με 2-0 κόντρα στο «τριφύλλι», στο πρώτο ματς Κυπέλλου, θέλει να κάνει… καρέ και να αποδείξει ότι είναι ο «φονιάς» των «αιωνίων».
Δεν είναι λίγοι αυτοί που υποστηρίζουν, τα τελευταία χρόνια, ότι η ομάδα δεν αντέχει στα δύσκολα. Η φράση «φτάνει στην πηγή και δεν πίνει νερό», έχει ακουστεί και γραφτεί πολλές φορές για την ΑΕΚ. Αν, λοιπόν, η «Ενωση» αποκλείσει τον Παναθηναϊκό αποδεικνύει ότι αυτά ανήκουν στο παρελθόν…

Επειτα από το «διπλό» επί του ΠΑΟ ήρθε η τεσσάρα από τον Ολυμπιακό Βόλου και ακολούθησε η νίκη επί της Ξάνθης. Συνηθισμένα πράγματα για την… ασταθέστατη ΑΕΚ. Ζητείται, επιτέλους, σταθερότητα για την ομάδα του Χιμένεθ. Με νίκη, απόψε, κάτι καταφέρνει και… αποδεικνύει ότι μπορεί να γίνει ένα πιο νορμάλ σύνολο, σε ότι αφορά τη διάρκεια…

Παναθηναϊκός
Φέτος δεν έχει νικήσει καθόλου την ΑΕΚ. Οι «πράσινοι», τα τελευταία χρόνια, πάθαιναν, ανά τακτά χρονικά διαστήματα, μπλακ άουτ απέναντι στην «Ενωση». Με νίκη απόψε βάζει stop σε ένα νέο ανάλογο ενδεχόμενο.
 Ο Σισέ, που αποτελεί τον κινητήριο μοχλό του Παναθηναϊκού βλέπει ΑΕΚ και… μπλοκάρει! Αν οι «πράσινοι» δεν πάρουν γκολ από τον Γάλλο, δύσκολα κερδίζουν. Ο σταρ του «τριφυλλιού», λοιπόν, καλείται να πάρει μπρος και να αποδείξει ότι η «Ενωση» δεν… τον ζαλίζει.
Το πρωτάθλημα είναι μια πολύ δύσκολη υπόθεση για τους «πράσινους». Αν, λοιπόν, καταφέρουν και περάσουν στο Κύπελλο και μάλιστα με ανατροπή, αποδεικνύουν ότι δεν είναι τελειωμένοι. Ότι είναι μια ομάδα που έχει μέλλον, αρκεί να βελτιωθεί με σωστές μεταγραφικές κινήσεις και να αποκτήσει ξανά διοικητική ηρεμία.

«Η διαφορά με Ολυμπιακό είναι εμφανής...»


«Η διαφορά με Ολυμπιακό είναι εμφανής...»


«Σε αυτά τα 11 χρόνια έχουμε κατακτήσει 20 τίτλους κι ο Ολυμπιακός δύο Κύπελλα Ελλάδος. Η διαφορά είναι εμφανής», δήλωσε ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς σε συνέντευξή του στον ισπανικό Τύπο με αφορμή την αναμέτρηση της Πέμπτης με την Κάχα Λαμποράλ για το Top 16. «Έχω κάθε λόγο να βρίσκομαι στον Παναθηναϊκό», συμπλήρωσε. «Δεν θέλω να μιλάω άλλο για το θέμα Σπανούλη», πρόσθεσε. «Όχι, δεν πιστεύω πως είμαι ο καλύτερος προπονητής στην Ευρώπη», κατέληξε.
«Δεν έχει κριθεί τίποτα»
«Διαφωνώ πως έχει ήδη κριθεί η πρώτη θέση στον όμιλο του Top 16. Η εμπειρία μού έχει μάθει ότι τα πράγματα μπορεί να αλλάξουν εύκολα. Πριν λίγα χρόνια αρχίσαμε με τρεις ήττες το Top 16 και τερματίσαμε πρώτοι στον όμιλο. Πολλά μπορούν να συμβούν και οι τέσσερις ομάδες θα παλέψουν μέχρι θανάτου για να μπουν στα προημιτελικά».
Πάντα δυνατή η Κάχα Λαμποράλ
«Η Κάχα Λαμποράλ άλλαξε αρκετά σε σχέση με πέρυσι. Έφυγαν κάποιοι σημαντικοί παίκτες, όπως ο Σπλίτερ, αλλά ήρθαν άλλοι και χρειάζεται χρόνος. Πέρυσι η ομάδα έπαιξε καλά σε όλη τη διάρκεια της χρονιάς και στο τέλος κατέκτησε κόντρα στα προγνωστικά το πρωτάθλημα με 3-0 απέναντι στην Μπαρτσελόνα, που ήταν το μεγάλο φαβορί. Ο Ντούσκο Ιβάνοβιτς δουλεύει πάντα σκληρά και η Κάχα Λαμποράλ παραμένει ομάδα που πρέπει να υπολογίζεις».
Ο πρόεδρος της Κάχα Λαμποράλ είπε πως η ομάδα του δεν μπορεί να κερδίσει τον Παναθηναϊκό...
«Ειλικρινά, πιστεύω πως το είπε αυτό για να δώσει έξτρα κίνητρο στους παίκτες. Ο Χοσεάν Κερεχέτα είναι πολύ έξυπνος και ξέρει πώς να το κάνει αυτό. Μάλλον δεν υπήρχε καλύτερος τρόπος να το κάνει. Πιστεύω, πάντως, πως η Κάχα Λαμποράλ σίγουρα έχει το επίπεδο για να κερδίσει τον Παναθηναϊκό».
Οι προσθαφαιρέσεις στο ρόστερ και οι τραυματισμοί...
«Το καλοκαίρι χάσαμε σημαντικούς παίκτες όπως ο Πέκοβιτς, ο Γιασικεβίτσιους και ο Σπανούλης και αποκτήσαμε άλλους. Είμαι ικανοποιημένος από την ομάδα, από τον τρόπο που δουλεύει και το πώς αγωνίζεται. Το μεγαλύτερο πρόβλημα για μας είναι πως αντιμετωπίσαμε πολλούς τραυματισμούς».
Ύμνοι για Διαμαντίδη, Φώτση, Μπατίστ και Τσαρτσαρή
«Είναι παίκτες που είναι πολύ αφοσιωμένοι στο σύλλογο και χαίρομαι πολύ που τους έχω στην ομάδα. Η παρουσία τους βοηθά πολύ έναν προπονητή για να προσαρμόσει καλύτερα τους νέους παίκτες στο σύνολο. Είναι πολύ θετικό ότι δεν αποφάσισαν να φύγουν, παρότι είχαν προσφορές. Έρχονται κάθε μέρα στην προπόνηση και στα παιχνίδια με τον ίδιο ενθουσιασμό και αυτό είναι ανεκτίμητο».
«Δεν θέλω να μιλάω άλλο για τον Σπανούλη»
«Είναι ένα θέμα που τελείωσε και θέλω να μιλάω μόνο για την ομάδα που έχω τώρα στα χέρια μου. Έχω σταματήσει να μιλάω για αυτό εδώ και καιρό».
«Έχω κάθε λόγο να είμαι στον Παναθηναϊκό...»
«Νιώθω πολύ όμορφα εδώ. Η σχέση μου με τη διοίκηση, τους αδερφούς Γιαννακόπουλος, είναι εξαιρετική. Βοήθησε πολύ το γεγονός ότι στην πρώτη μου χρονιά κατακτήσαμε την Ευρωλίγκα και το πρωτάθλημα. Αυτό δημιούργησε εμπιστοσύνη στο πρόσωπό μου και μου έδωσε τη δυνατότητα να δουλέψω με τον τρόπο που θέλω. Μου αρέσει να εργάζομαι εδώ και βρίσκομαι σε μία ομάδα με παίκτες που με κάνουν να θέλω να παραμείνω κι άλλο. Η σχέση μου με τον κόσμο είναι μοναδική και δεν θα το ξεχάσω. Καθένας θέλει να αναγνωρίζεται η δουλειά του. Είναι ξεκάθαρο πως με αγαπούν, όπως κι εγώ το ίδιο. Η Αθήνα είναι μία πολύ όμορφη πόλη για να ζει κανείς κι έτσι έχω κάθε λόγο να βρίσκομαι εδώ».
Θα επέστρεφε στην Ισπανία;
«Είναι δύσκολο να σκεφτεί ένας προπονητής τέτοια πράγματα στη μέση της σεζόν. Έχω σπίτι κοντά στη Βαρκελώνη και τα καλοκαίρι περνώ αρκετό καιρό εκεί. Λατρεύω την Ισπανία, αλλά έχω συμβόλαιο μέχρι το επόμενο καλοκαίρι με τον Παναθηναϊκό. Τώρα αυτό που με απασχολεί είναι το παρόν και το επόμενο ματς με την Κάχα Λαμποράλ. Έτσι βλέπω τα πράγματα εγώ».
«Κάθε χρόνος και μία νέα πρόκληση»
«Αγαπώ τη δουλειά μου, αγαπώ το μπάσκετ και λατρεύω να βλέπω τους παίκτες μου να ευχαριστιούνται που προπονούνται μαζί μου. Έχω κατακτήσει πολλούς τίτλους, αλλά κάθε χρονιά είναι μία νέα πρόκληση για μένα. Στον αθλητισμό πρέπει να ξεχνάς τι έχεις κάνει στο παρελθόν».
Πιστεύει πως είναι ο κορυφαίος προπονητής στην Ευρώπη;
«Όχι, όχι, όχι... Ποτέ δεν το σκέφτηκα αυτό. Ξέρω τι έχω καταφέρει και είμαι χαρούμενος για αυτό. Η ζωή μού έχει δώσει την ευκαιρία να κάνω μία δουλειά που αγαπώ. Είναι προνόμιο αυτό για μένα. Τίποτα περισσότερο».
Είναι στόχος να ξεπερνά τον Ολυμπιακό;
«Για τους οπαδούς μπορεί να είναι... Όμως σε αυτά τα 11 χρόνια έχουμε κατακτήσει 20 τίτλους κι εκείνοι δύο Κύπελλα Ελλάδος. Η διαφορά είναι εμφανής».


ΜΟΝΙΜΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ : Τζίροι & αποδόσεις

ΤΖΙΡΟΙ